Retouren

De Washbar producten die op Cordog.nl worden aangeboden, zijn shampoos en andere verzorgingsartikelen die eenmaal geopend niet meer verkocht kunnen worden. Dit betekent dat de retour opties voor Washbar artikelen die op Cordog.nl worden aangeboden beperkt zijn. Een retour kan alleen geregeld worden door contact met ons op te nemen via e-mail.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

We zullen alle retour aanvragen in overweging nemen als aan de volgende voorwaarden voldaan wordt:
De retour aanvraag wordt binnen 14 dagen na het plaatsen van de eerste bestelling op Cordog.nl/Washbar ingediend en een van de volgende omstandigheden is aanwezig:

  • 1. De bestelling is verkeerd verwerkt en er zijn verkeerde producten verzonden.
  • 2. De bestelde artikelen zijn correct geleverd, maar niet meer gewenst EN zijn NIET geopend.
  • 3. De bestelde artikelen zijn beschadigd tijdens de levering.

Als de bovenstaande omstandigheden aanwezig zijn, zullen we de retourzending verwerken en het geld voor de bestelling terugstorten op de bankrekening van de klant.

Wat is het tijdsbestek voor het aanvragen van de retourzending?

Als u uw bestelling wil retourneren, moet u dit binnen 14 dagen na het plaatsen van de eerste bestelling op Cordog.nl/Washbar doen. Na deze tijd zullen we retour aanvragen niet meer accepteren.

Wanneer wordt mijn geld geretourneerd?

Als uw retourzending wordt geaccepteerd, storten we uw geld binnen 14 dagen terug. In de meeste gevallen duurt het echter ongeveer 2 tot 4 dagen voordat u het geld terugkrijgt.

Worden de verzendkosten vergoed?

De verzendkosten die u al heeft betaald om het product bij u thuis te laten bezorgen, krijgt u terug. Dit geldt alleen wanneer de volledige bestelling teruggestuurd wordt. We vergoeden alleen de kosten van het retourneren van het product als het product niet naar wens is door een fout van ons of een van onze leveranciers.